خاطرات کاغذی

شهر گربه ها

جولز، پسری چینی و جولی، دختری انگلیسی بود که در یک ساعت و مکان متولد شده بودند، مادران آنها هنگام تولدشان از دنیا رفته‌ بودند. - هنگام پخش این مجموعه کارتونی از تلویزیون ما جولز و جولی برادر و خواهر معرفی شدند- در سرنوشت آنها مقدر شده بود که با نیروی خارق العاده ای که داشتند به حکومت ظالمانهٔ ملکه چین پایان دهند.
کد خبر: ۱۴۱۷۶۳۹
نویسنده مریم فلاح

دوقلوها هفت قدرت ماورایی داشتند که برای استفاده از آن باید دست‌ یکدیگر را گرفته و آن قدرت را فرا می‌خواندند.مثلا قدرت فریب و گیج کردن دیگران یا قدرت دیوار که ازاین طریق دیواری محافظ ازنور به دورخود ایجاد می‌کردند. با قدرت شکستن،اجسام مختلف را خرد می‌کردند.همچنین قدرت بلند کردن و جابه جایی اجسام سنگین و قدرت به کارگیری وکنترل دستگاه‌های مختلف را داشتند.قدرت بعدی توانایی درکنترل عناصر و اجزای طبیعت بود که به کمک آن مثلا باد و جزر و مد را کنترل می‌کردند.به کمک قدرت کنترل ذهن نیز می‌توانستند فکروذهن دیگران را کنترل کنند.این قدرت باید به عنوان آخرین گزینه مورد استفاده قرار می‌گرفت چون باعث خستگی ذهنی و جسمی آنها می‌شد.

دوقلوهای افسانه ای، (بانام اصلی: The Twins of Destiny) به معنی «دوقلوهای سرنوشت» محصول سال ۱۹۹۱ فرانسه است که با نام فرانسوی «دوقلوهای پایان جهان» براساس متنی از نویسنده فرانسوی «ژان شالوپین» به تهیه‌کنندگی شبکه تی‌اف۱ فرانسه ساخته شد.

تعداد بازدید : 27
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها